сряда, 22 юни 2016 г.

Сватбени чаши и шампанско в рустик стил и с дантела

Едно телефонно обаждане промени драстично следобедните ми планове. Много пъти съм отхвърляла поръчки за чаши и шампанско, почти бях успяла да откажа и този път, но май съм била доста изтощена да упорствам и сега се съгласих :-) . Всъщност донякъде причината да приема е, че вече имах идея за модел, че дори и снимки, а това са едни от по-трудоемките части в изработката. Иначе доста детайлна работа, вече почти 20 часа по-късно мога да се похваля, че съм готова!
 
 
Ще опитам да забравя колко дълго се наложи да търся в кварталните магазини налични две еднакви бутилки шампанско, но се надявам, че това италианско газирано бяло вино се е оказал добър избор.
 


В украсата включих красива плетена дантела, канап и много любимото ми цвете от зебло. Получи се едновременно изчистено и ефектно.

Пълният комплект шампанско и чаши:




 
 Още модели с украси на чаши вече могат да бъдат разгледани и поръчани ТУК.

Няма коментари:

Публикуване на коментар